خانه / برندهای گروه صنعتی ویسپار

برندهای گروه صنعتی ویسپار

گروه صنعتی ویسپار به عنوان یک شرکت تولیدی، صنعتی و بازرگانی در حوزه‌های مختلف، با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات با کیفیت و ارزشمند در راستای رشد و توسعه میهن عزیزمان در سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرد. هم اکنون این گروه صنعتی از ۶ شرکت تولیدی، بازرگانی و شتاب‌دهنده تشکیل شده است.

vispar7

تولیدکننده شیرآلات، لوله و اتصالات UPVC و تجهیزات آبیاری

ویسپار تولیدکننده انواع شیرآلات، لوله و اتصالات تخصصی در حوزه‌های آبیاری، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فلزی، تاسیسات صنعتی، تاسیسات استخر، سونا و جکوزی و همچنین آب شیرین‌کن با بیش از شانزده سال سابقه موفق است. با ارائه محصولات باکیفیت خدمات پس از فروش و پاسخگویی مستمر به برندی قابل اعتماد و شناخته‌شده تبدیل شده است.

unifoam77

تولیدکننده متنوع‌ترین ورق‌های فومیزه PVC

شرکت رویان سرو آذین با نام تجاری یونیفوم در سال ۱۳۹۴ با هدف تولید ورق‌های پلیمری و تأمـین بخشی از نیاز وارداتی بازار به ورق‌های فــومیزه پی‌وی‌سی آغاز به فعالیت کرد. هم اکنون یونیفوم با تولید انواع ورق‌های ساده، طرح‌دار و روکش‌دار با ضخامت‌های مختلف به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق‌های فومیزه پی‌وی‌سی در سطح کشور بدل شده است.

comodo77

تولیدکننده ابزارآلات برش و سایش در سایزهای مختلف

شرکت پایا توسعه مهام آریا با نام تجاری کومودو که در سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد؛ تولیدکننده انواع صفحات تخصصی سنگ فرز ساب و تراش در سايزهای مختلف است. صفحه‌سنگ‌های ساب و برش کومودو به صورت کاملا تخصصی و متناسب با نیاز سازمان‌ها و صنایع گوناگون تولید و عرضه می‌شود.

mactap7

شتاب‌دهنده کسب و کار در حوزه‌های پلیمری

مک‌تپ بازوی توسعه کسب و کار گروه صنعتی ویسپار، شتاب‌دهنده‌ دانش‌بنیان در حوزه‌های تخصصی پلیمر، رنگ و رزین و ارائه‌دهنده خدمات توسعه سازمانی است. این شتابدهنده با هدف توسعه سبد کسب‌وکار، استفاده از پتانسیل‌های جدید، شناخت، ایجاد فرصت رشد برای همکاران و اهتمام به جانشین‌پروری در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد.

atman7

ارائه دهنده راهکارهای مهندسی و تامین مواد اولیه در حوزه پلیمر

شرکت آریا توسعه ماندگار نوین با برند تجاری آتمن، ارائه‌دهنده خدمات و راهکارهای مهندسی در حوزه پلیمر و تامین مواد اولیه پلیمری صنایع مختلف در سال ۱۳۹۸ به عنوان زیر مجموعه گروه صنعتی ویسپار آغاز به فعالیت کرد.

universil7

تولیدکننده مواد اولیه صنعت تایر و لاستیک

شرکت البرز نانو پارس شیمی، در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با برند یونیورسیل در زمینه تولید مواد اولیه صنعت تایر و لاستیک آغاز کرد.

نمایندگی رسمی ویسپار در کشور روسیه و منطقه CIS

صبا تریدینگ در ابتدای سال ۲۰۲۱، به عنوان بازوی صادراتی گروه صنعتی ویسپار و صبا شیمی آریا در کشور روسیه پایه‌گذاری شد. هدف از ایجاد این شرکت در روسیه، ایجاد پایگاه بازاریابی و فروش محصولات شرکت‌های ویسپار و صبا شیمی در کشور روسیه و ایجاد پلی برای ورود محصولات به کشورهای اروپای شرقی و همچنین کشورهای عضو اتحادیه اورآسیا بود.